کولر گازی ۳۶۰۰۰ جی پلاس

اگر می‌خواهید بهترین راه را برای خنک کردن محیط خود را انتخاب کنید، همواره استفاده از کولر گازی می‌تواند گزینه مناسبی باشد! کولر گازی ۳۶۰۰۰ جی پلاس، یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین کولرهای گازی موجود در بازار است که با عملکرد عالی خود توانسته محبوبیت زیادی را به دست بیاورد.

کولر گازی جی پلاس ظرفیت‌های مختلفی دارد که هر کدام برای محیطی مناسب هستند. این دستگاه به سرعت محیط شما را خنک می‌کند؛ به همین دلیل برای مناطق گرمسیری، بیشترین میزان استفاده را به خود اختصاص داده است. اما تا چه حد با دیگر ویژگی‌های این مدل کولر گازی آشنا هستید؟

آشنایی با کولر گازی ۳۶۰۰۰ جی پلاس

کولر گازی ۳۶۰۰۰ جی پلاس، به دلیل قدرت بالا در برابر گرما و خنک کنندگی عالی، توانسته به عنوان برترین کولر گازی برای محیط گرمسیری شناخته شود! این مدل در مناطق گرمسیری می‌تواند برای محیطی با ابعاد ۹۰ متر مربع مناسب باشد؛ اما در محیط‌هایی که شرایط آب‌و‌هوایی مناسب‌تر است، برای متراژهای بالاتر هم پاسخگویی خوبی خواهد داشت.

این دستگاه هم در زمینه سرمایش و هم در زمینه گرمایش کاربرد دارد. از مشخصات ویژه آن باید بگوییم که دارای فیلتر با چندین لایه بوده، و کمپرسور روتاری دارد و در آن از بهترین گاز استفاده شده است.

این دستگاه ابعادی استاندارد دارد و با نصب در بهترین نقطه از ساخت، می‌تواند تمام بخش‌ها را به­راحتی خنک نماید. طراحی فوق‌العاده و عملکرد عالی کولر گازی ۳۶۰۰۰ Gplus باعث شده تا، این نمونه در کشور شهرت زیادی به دست بیاورد و هر روزه تعداد بالایی از آن توسط مصرف‌کنندگان خریداری و مورد استفاده قرار بگیرد.

ویژگی‌های کولر گازی جی پلاس 36000

کولر ۳۶۰۰۰ جی پلاس، شهرت و اعتبار خود را مدیون ویژگی‌هایی است که در خود جای داده است. این دستگاه تاکنون عملکرد بسیار عالی را از خود نشان داده؛ به­خصوص در مناطق گرمسیری مانند شهرهای جنوبی که در طول روز هوا بسیار گرم است، و باعث آزار افراد می‌شود. از ویژگی‌های مهم و خاص نهفته در این دستگاه موارد زیر را نام خواهیم برد:

  1. قابلیت دوگانه دارد؛ یعنی هم سرما و هم گرما تولید می‌کند.
  2. کمپرسور روتاری دارد.
  3. دارای گاز مبرد R410a است.
  4. مصرف انرژی پایینی دارد.
  5. قابلیت پرتاب باد به­صورت ۴ جهت را دارد.
  6. باد را یکنواخت در هوا پخش می‌کند.
  7. پره‌های طلایی دارد که عمر دستگاه را بیشتر می‌کنند.

این محصول ویژگی‌های دیگری هم دارد؛ که از آنها می‌توان به داشتن ضمانت نامه کتبی و گارانتی ۵ ساله اشاره کرد! این مورد محبوبیت آن را چندین برابر کرده است. این ویژگی‌ها، مواردی هستند که افراد هنگام خرید کولر گازی به آنها توجه می‌کنند؛ به همین دلیل کولر گازی جی پلاس، توانسته با داشتن بیشترین تعداد ویژگی‌ها به عنوان یک کولر گازی درجه یک معرفی و شناخته شود.

مزایای کولر ۳۶۰۰۰ جی پلاس

کولرگازی ۳۶۰۰۰ جی پلاس در کنار ویژگی‌ها، مزیت‌های فراوانی هم دارد که از مهمترین مزایای نهفته در این مدل کولر گازی می‌توان موارد زیر را شرح داد:

  • این مدل صدای بسیار کمی دارد؛ به همین دلیل هنگام روشن بودن، صدایی باعث آزار افراد نخواهد شد.
  • دارای دکمه توربو است که با کمک آن می‌توان سرعت خنک کنندگی را افزایش داد.
  • دارای اینورتر است؛ به همین دلیل بیشترین بازدهی و کمترین مصرف انرژی را دارد.
  • این دستگاه محیط را ایزوله می‌کند.
  • باد را به چهار جهت توزیع می‌نماید.
  • طراحی آن زیبا است.
  • مقاومت بالایی دارد.
  • خدمات پس از فروش منحصر به فرد و ویژه دارد.
  • به دلیل داشتن فیلترهای قوی از ورود ذرات آلوده به محیط جلوگیری می‌کند.
  • دارای تنظیمات مخصوص برای دما است.

معایب کولر گازی ۳۶۰۰۰ جی پلاس

این کولر، در کنار مزایا و ویژگی‌های فراوانی که در خود جای داده، مانند هر محصول دیگری همواره معایبی هم دارد. افراد هنگام تهیه این گونه دستگاه‌ها، اصولا به تمام مشخصات آنها توجه می‌کنند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. قابل ذکر است که کولر گازی نام برده تنها یک عیب دارد که آن، مصرف بالای انرژی نسبت به کولرهای آبی است.

این هزینه بالا برای برخی افراد ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد، و نتوانند هزینه را بپردازند. تاکنون معایب عملکردی برای این دستگاه دیده و گزارش نشده است؛ به همین دلیل شما می­توانید با اطمینان کامل این برند را انتخاب کرده و از کیفیت بالا و کارایی عالی آن لذت ببرید. در نهایت می­توانید محیطی خنک را در اختیار داشته باشید که هوایی مطلوب و تمیز هم دارد.

قیمت کولر گازی ۳۶۰۰۰ Gplus

قیمت کولرگازی ۳۶۰۰۰ جی پلاس براساس امکانات و کیفیتی که دارد تعیین شده است. بنابراین همونطور که میبینین، قیمت ثابتی نداشته و از 40.000.000 تومان تا 70.000.000 تومان متغیر میباشد.

این قیمت تعیین شده، همواره به­صورت روزانه و سالانه دچار نوسانات می‌شود؛ که دلیل آن می‌تواند وجود تورم‌ها و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه باشد. با وجود این، دو عامل توصیه شده که قبل از اقدام به سفارش، ابتدا استعلام جدید دریافت کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

برای دسترسی به قیمت این دستگاه می‌توانید، با کارشناسان Gplusiran تماس بگیرید و به­راحتی به قیمت‌های بروز و دقیق دستگاه دسترسی پیدا کنید. این کولر بهترین عملکرد و کیفیت را دارد و از همه مهمتر با امکانات بی‌نظیری که در خود جای داده، مسلما قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

مشاوره رایگان خرید محصولات جی پلاس

خرید کولر گازی جی پلاس 36000

کارایی فوق‌العاده، طراحی بی‌نظیر و همچنین عملکرد عالی این مدل کولر گازی باعث شده تا خرید آن در بازارهای داخلی هم با رشد چشمگیری مواجه شود. خرید این دستگاه را می‌توان به­صورت آنلاین انجام داد؛ زیرا سایت ما همیشه آماده خدمت رسانی به شما است تا سفارش خود را ثبت کنید و کولر گازی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب محل تحویل بگیرید.

خرید آنلاین این کولر گازی، مزیت‌های فراوانی به همراه دارد؛ مثلا شما می­توانید هم از پرداخت هزینه‌های گزاف رفت و آمد معاف شوید و هم می‌توانید در ترافیک سنگینی نمانید. البته این روش در هزینه‌های پرداختی شما هم صرفه‌جویی خواهد کرد. در زمان خرید آنلاین کولر گازی، تمام مشخصات، امکانات، خدمات و قیمت دقیق دستگاه در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید با مقایسه نمونه‌ها با یکدیگر بهترین نمونه را انتخاب کنید.

ناگفته نماند که کولر گازی ۳۶۰۰۰ جی پلاس به عنوان بهترین نمونه برای خرید کردن شناخته می‌شود که نیاز هر محیطی را پوشش می‌دهد. برای خرید این محصول میتونین با کارشناسان Gplusiran تماس بگیرین یا مستقیما از بین محصولات بالا، مورد مدنظرتون رو انتخاب کنین و با کمترین قیمت موجود در ایران، خریداری کنین.